Belangrijke tip!

Zorg dat je bij ziekte, als je met je werkgever contact hebt, dit altijd per mail of Whatsapp doet, of om een een gespreksverslag vraagt en als zij dat niet willen doen, maar dan zelf een kort feitelijk verslagje en mail dit ter goedkeuring.

Mocht het dan niet gaan zoals het moet, dan heb jij altijd je eigen opgebouwde dossier.